Besday Bro lagi.

Haaa. kali ni besday abang yang sulung pula. hampir je tarikh dia dengan abang yang satu lagi. selamat hari lahir abang. semoga panjang umur dan murah rezeki. moga berbahagia selalu bersama isteri dan anak tersayang. Erynn dah nak adik kot. hehe. jadi lah suami dan ayah yang soleh. anda dah buat yang terbaik kepada adik-adik anda yang lain. Terima Kasih.

p/s: saya sayang abang-abang saya.

2 comments:

  1. o..erynn ne lha yg comel di fb kau tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...anak buah aku..comel kan mcm pakcik dia...haha

      Delete