Tersungkur


Perjalanan EL-VENGGA hanya sampai separuh akhir. Impian untuk mengejar kejuaraan kedua tidak kesampaian apabila tumpas di peringkat separuh akhir hasil penentuan sepakan penalti. walaupun terdapat beberapa peluang namun tidak dapat disempurnakan dengan baik.

Tak ada rezeki untuk sem ini. "Tak kan nak menang sokmo"..HAHA.. cuba lagi tahun depan. apa pun kitorang dapat no 3. ok lah ada juga nombor. hehe. Congrats El-Vengga, kita dah buat yang terbaik..

di kesempatan ini nak mengucapkan hepi besday kepada mak..hehe..semoga panjang umur dikurniakankan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki...amin..sayang mak..

6 comments:

  1. Xpa, dh buat yg terbaik. Ok ape, kalah bermaruah. Good game!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..ronggeng pun terbaik..haha

      Delete
  2. Kim salam kat no 4 .
    HAHAHA .
    Dia tak men sebab tu kalah.
    Gurauuu .
    :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alololo, gurau ja kan.
      Touching lebih la dia ni.
      Saya suke tengok kaki patoy.
      Sangat panjang . HAHA .

      Delete
  3. tahniah...dalam sebuah pertandingan bukan kemenangan yg sepatutnya kita kejar tp pengalaman berharga yg mendewasakan kita lebih bermakna...kalah bukan bermakna lemah...semua ada hikmahnya...apa2x pun, anda memang HEBAT !!

    selamat hari jadi mak.. =)

    ReplyDelete