Finally

Setelah sekian lama aku menuggu dirimu. akhirnya aku berjaya memilikimu.. kini dirimu sah menjadi milikku.. tiada siapa yang boleh mengambil dirimu dariku lagi..penantian yang panjang umpama satu penyeksaan bagiku..Namun akhirnya dirimu datang juga kepadaku...

Wahai kasut idaman, lama aku tunggu kau. baru hari ini aku dapat..walaupun tak ada duit..buat macam ada je..yes!! lepas ni boleh lah main bola dengan kasut baru.. Yahooo!!.gembiranya rasa.. dengan penuh bangganya aku merasmikan kasut baru dalam pertandingan Futsal diiringi kemenangan pertama.. YEAH!!

Nike Mercurial Vapor Viii

P/S: Harap tuah kasut baru..!!

5 comments:

  1. amboi...elaun tak keluar lg dah beli kasut baru nmpk..untung lerrr...hehe..

    ReplyDelete
  2. Amboiiii . Kasut baru .
    Nakkkk ugakk .
    Nak selipor jepungg se . HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. selipor jepung je...HAHA...
      minta lah kasut bola...

      Delete
    2. Biarrrlahh .
      Nak lepar jepung domo.
      HAHA .

      Delete