Aku Bukan Siapa-Siapa..

Jauh di sudut hati ini ingin rasa dihargai tapi AKU BUKAN SIAPA-SIAPA...hanya seorang hamba Allah yang lemah.. insan yang serba kekurangan..tidak punya apa-apa..Hanya ada sekeping hati untuk di bawa mengembara menempuh kehidupan duniawi yang penuh pencaroba..

Entah tahan entah tidak..Oh Tuhan berilah aku kekuatan untuk meneruskan hidup ini.. andai diri ini tidak mampu lagi..berilah jalan yang terbaik untuk hamba-Mu yang lemah ini kerana AKU BUKAN SIAPA-SIAPA untukmu...

p/s: Thanks Fitri Kechik sudi temankan saya buat masa ini. bila dah x da nnti sy sunyi kembali..hehe..

5 comments:

  1. Laa. . jgn sedih2 dah atau rasa sunyi. Aku ada, yg lain pon ada. paling pntg Allah sntiasa ada di sisi kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui !
      Ingat , Allah sntiasa ada di sisi kita.

      La Tahzan :)

      Delete
  2. Terima kasih...:)

    La Tahzan..

    ReplyDelete
  3. Biar nakal tapi jangan dalam kebodohan ^^

    ReplyDelete