saya sayang awak.


jika saya yang bertakhta di hati awak,sayangi saya sejujur hati awak..
jika saya yang awak rindui,simpan saya jauh dalam hati awak..
jika saya yang selalu menyakiti hati awak,maafkanlah saya kerana itu bukan niat saya..
jika saya antara orang yang awak tak mahu kenang lagi,ajar saya tuk memahami awak..
tapi jika di dalam hati awak takde diri saya,saya terima seadanya.. namun ketahuilah bahawa awak akan selalu dalam hati saya kerana saya amat bersyukur memiliki awak..♥♥


Bila kita dah tinggalkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kita.. 

Dia minta maaf selalu buat kita menangis sebab dia...
Dia minta maaf sebab pernah buat kita tunggu dia...
Dia minta maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah kita...
Dia minta maaf sebab pernah x hiraukn calll kita..
Dia minta maaf sebab pernah x dgr luahan hati kita.
Dia minta maaf sebab x pernah hiraukan sakit kita.
Dia minta maaf sebab pernah pentingkn diri dia sndri...
Dia minta maaf sebab x pernah tengok p’deritaan kita......

NAMUN SEMUANYA TELAH TERLAMBAT....
HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG



2 comments: