Rindunya ngan dia.

lama dah x jenguk laman bersawang ni...malas nak bersihkan..hehe..hari ni tetiba rajin pula...rindu gak ngan sin chan yang nakal ni....tapi, gua lagi rindu ngan anak buah gua..NURINSYIERAH UMAIRAH nama die..ala2 arab gitu..dia lah my first nephew..rupanya gua dah jd pakcik...umur syierah dah setahun lebih...dah pandai jln dah skrg...lama x jumpa syierah bab dia tggl kat Brunei..gua pula kat negeri orang...sini, nak kongsi sikit gambar syierah yang comel mcm pakcik dia ni...mak gua kata muka dia mcm gua masa kecik2 dulu..hehe..


 ni masa kecik2 dulu

 jokka-jokka

 cantik x reben?

photogenik..boleh jadi model ni.

satu Malaysia juga.

kontrol kiut.

ni gambar syierah yang baru

gangster x...lu langsi lu mati..

main jom.

jom gelongsor.

comey x??


harap-harap cuti nanti syierah datang kampung..rindu ndan dier...tp x lama lg syierah dapat kawan baru...kakak ipar gua nak melahirkan anak awal bulan mac ni...syierah dah ada kawan lah...dengar2 perempuan juga...bila nak ada buah lelaki...tunggu gua kot...haha...


7 comments:

  1. yg lain mesti rindu....tiap hari sayang..

    ReplyDelete
  2. Ececeh. dah pandai dah menjawab skrg nohh. Hua3

    ReplyDelete
  3. Wah, nmpknya meriah blog ini oleh ko. Berjiwang sakan la.

    ReplyDelete
  4. haha...statement "kiut mcm pakcik dia" x bley blah..

    ReplyDelete