kita serupa

Assalamualaikum W.B.T 

Rupa-rupanya artis Malaysia pun ada yg serupa ngan artis luar negara tau...kalau x caya jom layan gambar kat bawah ni..




Farawahida dan Kajol




Zizie Ezette dan Renee Zellweger




Ziana Zain dan Jennifer Lopez





Zahnita Wilson dan Catherine Zeta Jones





Siti Nurhaliza dan Katie Holmes





Sari Yanti Kisah Kaisara dan Kristin Kreuk





Jeslina Hashim dan Britney Spears





Jaclyn Victor dan Janet Jackson





Erra Fazira dan Jennifer Lopez





Dayang Nurfaizah dan Beyonce





Chaka Khan dan Sharifah Aini





Amy Mastura dan Coco Lee



Faizal Tahir dan Tom Welling Smallville


amacam...??sebenarnya ramai g artis yg pelanduk dua serupa....tu korg cari sendiri lah yek... last gambar tuk korg...tgk lah gmbr artis lelaki melayu terakhir kat bwh ni....




sama x???
     zulfitri           dan          zul huzaimy


hahaha..sama tp x serupa...

9 comments:

  1. FEHHHHHHH~ gila gempaaak gila! hahah tapi yang last tuh ta bole bla siottt :B

    ReplyDelete
  2. haha..nad ke nedhamzah tue??agaga,,nad, yang last tue memang tak ble bla..

    ReplyDelete
  3. hahaha....korg msti jeles kan....nak aku cr artis yg serupa ngan korg jg...??

    ReplyDelete
  4. masjue, iye sayaaa ! :B

    HAHA takde mase lah weh na jeles semadang. kebetulan tuh jek. tapi takde la same pun >.<

    ReplyDelete
  5. ha3..yg last 2 mmg plg tepat sekali..ha3..

    ReplyDelete
  6. haha...nad ko jelez kan...tgk smua org kata sama.....

    ReplyDelete
  7. tediaaa. perasan x abeh. weeekkkkk!

    ReplyDelete
  8. poyo lbih......yg kanan tu btol la artis mlaysia,,,tp yg sblh kiri tu mcm xleh nk trima hakikat je,,,,hahhaa

    ReplyDelete