awekku sudah mari....

ASSALAMUALAIKUM...


nampaknya semakin hari semakin banyak awek sudah mari untuk sem ni....yahoo.....tp semakin banyak semakin bz dibuatnya.. ssh nak bhagikan msa klu dah byk mcm ni....hr ni dgn yg ni, sok dgn yg lain pla,,,...klu dpt yg ok, sng sikit nak jg...tp klu dpt yg cerewet,, aduhaiiii fening jdnya....

mcm??? hebat x gua blh dpt byk awek mcm ni....korg ada???...x da kan,....hahaha....sebenarnya bkn awek yg special....ni awek smua student mcm gua ni msti dpt pnya.....sapa kah dia????? dia lah mr. ASSGNMENT, awek gua skrg ni.....


skrg ni tiba dah musim asgnment dan musim busy dan juga musim stress....untuk sapa yg stress lah..gua x stress...bila dah ada asgnment ni ada yg x tdo smpi ke pg(yg buat last minit lah)....asgnment mula dah brtmbah...ada yg sng ada jg yg sush.....ada bnda yg x prnh bljr pun kna suruh buat....rancangan pengajaran harian(rph) blm g bljr dah msk dlm asgnment,,...tp sbgi bakal guru yg berdedikasi(kunun) terima je lah dgn hati yg rela....tp plg gua suka asgnment psv lah....buat arca tuuu.....buat arca tu best yg x best nak buat lakaran.....dah lah gua melukis ni failed...tp gua try gak buatlah.....cba tgk lakaran gua ni...tp jgn kutuk...





























p/s; tajuk arca yg gua dpt snjata tradisional...2 lah lukis bnda ni smua...ni cuma idea je...nnti kna plh satu tuk buat arca....


untuk asgnment yg lain 2....ok gak lah....insyaAllah boleh buat...kdg2 gua rasa serabut jg buat bnda ni smua...tp gua ingt pesan cgu gua dulu...."kamu akan rindui saat2 ni bila kmu sdh berkerja. ambl lah ia sbg satu pengalaman dan juga kenangan." ada btul jg kan...so, ambl lah peluang ini dgn sebaiknya....


rasanya smpi sini dulu lah cerita pasal awek2 gua ni....gua mau lyn awek2 ni dulu....chow...kepada smua student jgn buat keja last2 minit..pndi2 lah bhgikan masa korg....bye....salam...











No comments:

Post a Comment